Ett försök att få kontroll över mitt namn – Mattias Axelsson

25Mar12

Efter att ha sett dokumentären ”Du är googlad” bestämde jag mig för att försöka få kontroll över mitt eget namn – Mattias Axelsson.

Därför reggade jag mattias-axelsson.se och länkade därifrån till mina platser på nätet.

Vi får väl se hur det går.



One Response to “Ett försök att få kontroll över mitt namn – Mattias Axelsson”

  1. Nu har domänen mattias-axelsson.se i alla fall letat sig upp på första sidan på Google när du söker på Mattias Axelsson.

    Jag jobbar vidare.


Kommentera

