Ibland älskar jag Magdalena Ribbing

27Feb09

Visst kan man ha sina synpunkter på Magdalena Ribbing men hennes svar på de upprörda läsare som har åsikter om Victorias förlovningsring och Daniels Westlings frånvaro av sådan är rätt skönt:

Den här ringfrågan har förvånat och upprört många, noterar jag av den ansenligt mängd mejl som kommit till min spalt. Jag har svårt att se varför. Det måste ju ändå få vara dessa två personers eget val, och ingenting som andra kan irritera sig över.

Läs även andra bloggare om , , , ,

No Responses Yet to “Ibland älskar jag Magdalena Ribbing”

  1. Kommentera

Kommentera

