Nu har jag också hamnat i Spotifyträsket

10Jan09

Tack vare att Bredbandsbolaget låter alla sina kunder prova på Spotify gratis t.o.m. påsk har jag sedan några timmar ett konto på Spotify. Mitt första intryck när jag sökte på ex. Sonya Hedenbratt, Frida Hyvönen och Jan Hammarlund var att utbudet var ganska begränsat.

Men efter att ha suttit en stund har jag insett att det inte är att söka efter musik jag brukar lyssna på som är den stora poängen med Spotify. Det roligaste är ju att ladda hem andras spellistor och lyssna på annan musik än den jag brukar lyssna på.

Visst finns det mängder av invändningar mot konceptet, men än så länge är jag – liksom många med mig – överförtjust.

Så om du har någon skön spellista att tipsa om. Skriv en kommentar.

Läs även andra bloggare om , ,



One Response to “Nu har jag också hamnat i Spotifyträsket”


  1. 1 De bästa låtarna 2008 som spellista i Spotify « Utsikt från höjden

Kommentera

