Med hur mycket leder Obama, Dick Erixon?

30Okt08

Visst är det roligt när personer länkar til sidor de inte verkar har läst. Dick Erixon skriver:

För första gången på en månad är avståndet mellan John McCain och Barack Obama bara 3 procentenheter i Rasmussens dagliga opinionsmätningar: McCain within three points of Obama.

Men om man klickar på länken som Erixon använder står det:

After showing the candidates just three points apart yesterday, the Rasmussen Reports daily Presidential Tracking Poll on Thursday returns to the range that has defined the race for over a month. It’s Obama by five, 51% to 46%.

Så mycket för Erixons glädje. Obama leder fortfarande med fem procentenheter.

Läs även andra bloggare om , , , , ,



3 Responses to “Med hur mycket leder Obama, Dick Erixon?”

  1. 1 Johannes

    Jag förstår inte sista meningen i Dicken inlägg heller. Vem har chans att vinna växter? Och vilka växter då? Buskar? Träd? Blommor?

  2. Fantastiskt roligt. Det såg jag inte.

  3. Jag förstår ytterst sällan något som Dick Erixon skriver, och det har jag svårt att tro beror på mig…


Kommentera

